Aleni Yanılsama


Bir uçak uçuruyorum uçsuz bucaklara
Yanımda öylece sen oturuyorsun
Bakmadığımı fark ediyorum yeterince sana
Bütün sesler yekpare bir sessizlik ediyor
E öyle olunca da
Sessizce kalkıp gidiyor yanımdaki sen büyük bir gürültüyle

Hasretim artıyor sıcak kucaklara
Bu belli belirsiz can sıkıntısı
En sevdiğim kazağa kahve döküşlerim bundan
Üzerinde "aslı gibidir" yazan bir mutluluk alıyorum
Aslı gibi olmuyor hiçbir zaman
Üçkağıtçı bu devlet daireleri

Kulaklarımı tıkıyorum olacaklara
Aklımdan geçen kirli hatıralara
Gelecek bulutlu bir gün
Yaslandığım yastığı sırtımdan çalıyor
Desteksiz dik durmak
Öznesiz bir ben olmak kadar zor

Belki de gelecek gebedir yeni telaşlara
Ayağımıza takılan alelade taşlara
Aceleyle katlanmış
Çok uzağa gitmeyen kağıt uçaklara hoşbulduk 
Merhaba

Sessizlik bozuluyor
Bin kere kalkıp gidiyor yanımda oturan sen
Aynı dünü tekrar yaşıyor aklım
Akıllanmıyor da hayta
Yarınları bekliyor
Boş bir ümitle hala.

Yorumlar

Popüler Yayınlar