Yarım


Yardım elini uzat,
Yardım.

Yandım bak açmayan güneşler var
Tenim bir nebze koyudur şimdi
Utangaçlıktan
Bir nebze yanık bir nebze kırmızı

Aldım mesajını rüzgarlardan sağolasın
Gün çok erken bitiyor burada
Sevgisizlikten yakınmışsın
Kelin merhemi yok ki
Yanlış kapıdasın

Tutma öyle çaktırmadan
Terliyor ellerim
Senin yanında mutsuz olmayı hiç beceremedim
Güldüm saklanmaya çalışırken bilmem hangi ağacın kovuğuna

Yardım elini uzat,
Yardım.

Kaldım kuytu bir köşede
Koydum kirlileri kutuya
Çamaşır da zahmetli işmiş
Yalnızlıkta karışıyor renkliler koyulara

Beni soruyorsan az çok böyle durumlar
Beni sorsana
Bulsana beni
Sarsana ceplerinde olan ellerinle değil
İnatla devirdiğin bakışlarınla

Gardımızı indirelim
Sevgilim
Bir kroşe sol köşeden yerken
Bir kır köşede bizi bekleyen var diyelim

Kaldırma beni şimdi yerimden
Açtırma ağzımı
Bir dökülürsem şimdi yanaklarından
Evvela kendimi suçlu tutarım gözyaşlarından

Ama benciliz işte yapacak bir şey yok
Hem elimiz ayağımızı karıncalar basmış
Mecbur kalkılacak
Sen yeter ki bir ışık yak doğrulurken eskimiş duygularım

Yardım elini uzat yani,
Yardım.
Ettin ettin,
Yoksa ben sen yokken de elbet vardım,
Ama yarım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar