Onlar Gibi Değilim



Onlar gibi değilim
Onlardan değilim ben
Bunu anladım.
Kendimle kalınca hayat güzel değil o kadar
Kolay değil her şey
Bir sokağı geçerken
Veya bir köprüden akan dereye baktığımda
Aynı şeyleri görmüyorum sizinle
Yanınızda değilim
Uzak bi yakınlıktayım ben gülerken hüznüme
Yaratıcı bir cümle düşün
Gülümset şimdi karşındakini
Senden beklenen bu
Beklentiler var ve daima olacak
Benden beklenenler
Karşımdakilerin bekledikleri
Benim benden beklediğim beklentiler
Ve aksiyon alamadığım maceralar var
Çok yakınımdalar
Hani şöyle kulaç mesafesi kadar yakın
Nefes kadar
Nefessiz kalacak
Daralacak darılacak kadar yakın
Ben onlar gibi değilim
Köşelerim var
Sivri ve dikenli
Fikirlerim var dünyayı hiç de değiştirmeyecek
Sıradan 
Çaresizliklerim var en geniş yollara açılan dar geçitlerde yürürken
Çıkamıyorum içinden
Yaptıklarımın anlamsızlığı içinde boğuluyorum
Ayaklarımın üzerinde sürünüyorum bazen
Onlar görmüyor bunu
Siz görmüyorsunuz
Bazı şeyleri anlatamıyor insan
Karşımdaki anlamıyor demiyorum
Sizi suçlamıyorum estağfurullah
Anlaşamıyoruz biz
Dar bir çapım var dairemi oluşturan
Çıkmak sağlıklı bir fikir miydi bilmiyorum
Adapte olamıyorum başkalaşmaya
Kendimi başka sizi başka kefeye koyuyorum
Onlar gibi olamıyorum
Ben onlardan değilim
Yani sizden
Rahat bırakmayın beni
Kendimle kalamıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar